20 December

Jahap, igår avr jag i skeå och tanken var att jag skulle fixa de sista julklapparna, men icke sa nicke, Det blev endast en sak som jag köpte. Men.. det avr riktigt kul där iallafall, Jag avr där med Ida, Elin och Johanna. Dem fick sig ett litet skratt då Lisa ramlade och hade skit ont, "Haha".

Idag så började jag dagen med kamma Ziri, tog ca 1 timma och 45 minuter, Vilket helvete det var.  Sen så ville Linnéa att jag skulle hjälpa till med julgranen men som vanligt så kommer jag dit och slutar med att allt det jag gjorde blev bara fel.
Så jag gjorde annat.
Nu så frågade Johanna mig ifall jag hade lust och vara med hon och elin Linus Nikolina och dom, Men jag vet itne hur det blir. Imorgon ska jag i varje fall på DM och hejja som faaan.. Sen på kvällen ska flera till miig och ha allmänt kul. Shit. jag måste städa då... Men aahop det är iaf mina planer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0