Onsdagen den cutonde cemberDE

Det börja vattnas i munnen, så mycket längtar jag till jul lovet.! fast än dagarna är väldigt lugna så vill man bara veta om att det är lov.! men snart så.. =) Imorgon är det abbsolut den sista dagen, oj vad jag ska njuta av de sista timmarna på skolan.. Not...

 
Idag har vi tränat fotboll i en timma, det gick ovanligt bra i början tills ögorna börja med sitt arbete.
Det är ju DM-match på söndag i skeå, och då ska vi fan vinna. Jag Johanna och Nikolina blev bänkade. Haha, inte så konstigt jag har till exempel träna 4 träningar men så kan det faktist bli.

Jag har ett fåtal julklappar kvar att fixa. Det är en till kompisarna och tre stycken till en julklappslek + en till Linnea och en till Karro. Sen är jag klar =) Jag SKA skriva imorgon hur stor min lycka är, om att ha fått jul lov ... <3


Syster L
2008-12-17 @ 20:33:45

Jag måste få gissa vad jag kommer att få... hmmm - EN SNÄLL SYSTER KANSKE ? :




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0