Vad heter den här dagen?

Det avr ett tag sedan jag skrev, det beror allt mest på att jag inte har haft tid. Jag backar tillbaka till den 24 dec, ni vet jesus födelse. Men för mig betyder det pakethögtid, hehe skojja det är ju roligt med massa annat, typ bara att få vara samlade betyder en massa också. "Gulltomtarna" gav mig små gåvor med lite olika, bl.a pengar, hårinpackning, medicinboll, sånt där presentkort på make up store där man få bli sminkad i 50 minuter sen får man smink för 495 kronor, tacktack säger jag.
Sen fick jag faktist en juicepresser, Mums mycket gott faktist. att pressa ner de godaste frukterna, yammi.

Okej idag, två dagar efter Julafton Så sitter jag nu hemma och skriver på den här gulliga bloggen. Har varit och sett hockey i skeå. AIK presterade inte alls bra. Man kan inte tro att AIK ledde serien när de visar sina kunskaper i dagens match, menmen.

Imorgon blir det träning på dagen. Jag ska försöka ta mig dit och prova ett tag och se hur långt det går. Jag vill verkligen försöka fast det känns som att det är världens fyrverkerii skallen på mig.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0