Natteskrivning! :D

Är du en som bloggar dagligen? Vavavava?
Är du bra på att skriva inlägg direkt efter all händelse som har hänt? vavavava?
Spela roll nu sitter min röv på den blåa stolen, och min högra och vänsterhand skrive rnu ett inlägg tillsammans med min hjärna. Okej till det viktiga....

Jag heter Lisa och har jätte snälla och bara trevligea vänner, Det kommeh många som man kanske inte är med dagligen det är kul. Synd bara att vissa for åsåå.
Okej vi var en hel del folk, Det var grymt många där ett tag men det minskade och minskade.  I slutet av kvällen blev det chill på altanen, Vi spela massvis av kort och hade riktigt  KUNG.

Det där med att man nästan bryter fingrar, Få en möbelgrejs kant i huvet är en annan story.!
Det gick bra lika svida bara, Men Stackare jag skrmde och skällde ut Emanuel. Men eftersom att ni sitter där som nollor och inte fatta ett dugg är det lika bra att ni känner er som nollor... För jag ska sova och hinner inte skriva mer jag ska skriva mer imorgon dessutom kanske bilder kommer .... :D :D
Anonym
2009-05-02 @ 23:32:15

Förlåt lisa :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0