O my la la

                                                                     Fredag klockan 17.32
         Jag tog ett beslut tidigt i morse att jag skulle träna en liten stund här hemma. Vilket blev min förmiddag.
Jag tränade allt från armhävningar till vristövningar. Jag hade även hjälp utav min pilatesboll i vissa övningar. Riktigt okej
                                                                     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                                                     Ursch
                    Vad jag vill att Karolina min Karolina ska vara hemma, Men hon är ju Karro och när man heter Karro
Lever man sitt liv i farten. Vilket är tur för henne och OTUR för mig. Karro är mer än kusin, Mycket mer än Kusin, vi kallar oss syskon. Och det är ren sanning!

Ni som inte vet vem Karolina är. Så kan jag meddela er att det är min 20 åriga kusin som reser hur mycket som helst. Ich nu har hon till och med bosatt sig i Gran canaria för att jobba där,! Min största önskan är att ajg ska nu få åka dit.! Ni vill bara inte veta hur mycket jag vill dit!
       
                                                                     



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0