Pang i huvet

Tredje dagen irad i sängen.!
Vakna nån gång då jag vakna såg tv å lite sånt, Sen Hade nikolina lovat mig att komma över med en kopia på några svar som hör till No:n. Men när hon klumpar sig in tänkte jag. Shit vad hon lever om, Det är väl endå bara nikolina?
Ehh näää.... Det var Nikolina, Matilda, Frida, Angelica. OCH NOA?
Jaha hej på er söta ni är, Åså kommer jag med mitt sjuka utseende. Och jag trode dom skulle lämna papperet i mina händer sen avr det klarT? Ehhh nääe. Då börja allihopa tassa runt och kolla på hela övervåningen. TREVLIGT mmm TREVLIGT!

Fint besök av  de 5 kamelerna.!
anki
2009-04-08 @ 17:03:32

hha, tack för att man uppskattades. . .

FRIIIDA
2009-04-08 @ 17:36:53
URL: http://freyd.blogg.se/

vi ville bara se att du mådde bra gumman<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0