Söndagen

Har inte kunna skriva på ett rätt så bra tag, jag har varit i stugan under påsken och haft riktigt skönt! Och inte minst.. vädret Shit vad fint väder! Alla fick nog en bränd snok här och där va! Haha under tiden vi avr i stugan käne man sig som barn på nytt. Vi gjort en 2 meters snögubbe och måla påskägg, leta påskägg ! Hihih riktigt kuligt

Bilder kanske kommer seanre!

                  Så fort jag komme in i dörren igår så bestämde jag och Nikolina att vi skulle göra nåt hon jag och Johanna.! Tydligen så skulle Ante jeppe Noa och victor komma efter pingis spel.!  Men efter att vi såg TV i ett par timmar började vi undra varför dom adlrig komme.! Och det var där missen blev. När vi lämnade huset och gick till Johanna för att hämta sovsaker gick killarna förbi hem till Nikolina. Och dom såg ju att ingen var där så dom gick tillbaka. ! Och där kommer vi in i bilden igen, ! Vi gick hem till mig och oxå hämta sovsaker och då tänkte vi att vi skulle gå en liten prommis förbi skolan. Men då hörde vi några som skrek.! Vi reagera och blev lite smått rädda i början! Men tillslut märkte vi att det var dom! Så vi for tillbaka till Nikolina och såg tv men sen var det dags för jeppe och ante att gå hem då började våra magar hungra så vi tog oss ett fik ! Efter ett par timmar ville noa och victor inte gå hem utan dom ville oxå sova hos nikolina.! Jaaaaah det blev ju tillslut även så! Dom skulle somsagt sova hos Nikolina! Men Nikolina har ju inte hundra par sängar, Så alla vi 5 tillsammans fick dela på Nikolinas föräldrars säng.!

Var det trångt?
 SvaR: NEJ!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0