Sushi

OKEJ LISA! det här katastrof jag vet jag vet! men anledning till att jag inte har kunnat skriva är ju för att jag ahr haft Prao i veckan. I Skellefteå, jag sovde blandannat en natt hos linnea och jag gör saker på kvällarna som träningar å sånt efter allt det är jag supermega trött så datorn har varit ett minne gult! vilket har varit jätteskönt.

Jag tror säkert att jag har en hel del att säga men jag kan väl dra igenom lite kort.
 Ni som har missat så har jag varit på Wook and roll! En kinesisk / Thai resturang. Jag har fått föra en hel del, Blandannat diska städa, laga mat, GÖRA Sushi. Jag har gjort hur mycket sånt som helst. Jag var jättedålig och jätteseg.! Min handledare som heter Joyce Cheung var en jätte söt kvinna som var ca 49 år gammal och var jättesnäll.! Hon kunde jättebra svenska men bröt otroligt mycket.! Men jag vande mig och det blev lättare och lättare att förstå.

På Wook and roll är dom ca 5 stycken som jobbar. Dom är fler oxå men ca 5 då!

Det är väl på ett ungefär va jag har gjort! :D 



E L E N A
2009-04-26 @ 12:41:44
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0