Jag ska göra er på gott humör

Jaaa mer än lessen över att jag inte har uppdaterat bloggen kan jag inte vara!
   Gusch Lisa MÅSTE skärpa sig till tusen, Men man måste ju vela också  Men nu vill jag verkligen göra er på gott humör, Kan vara rätt så skönt att skriva ibland oxå, Jag kan väl skriva lite smått och gott om småsaker sen blir det något kul i slutet av inlägget? Överens? Okej bra .. =)

Lite smått skamsen känner jag mig!
------------------------------------------------
 Praoen är så gott som slut, och det känns både bra och dåligt
Skola är ju inget positivt!
Okej igår  tillbringade vi våran dag i skellefteå på Ungdomsmottagningen, Rätt så nice att skippa skolan en ännu dag.
Men nu är det SO-prov i morgon som gäller för mig och  det känns SHIT!

                                                 ----------------------------------------------------------------
Det är ju valborgs på Torsdag, och det taggar mig till rätt så jävla mycket.! Vi kommer att vara här hemma hos mig och ha rätt så jävla kul va? :D Synd bara att inte Johanna kan vara med.!



Här har jag hitta lite roliga småsaker!

1.               Hur vet du när flygplaner är över afrika?

 
--------------------------------------

2.  Påtal om växthuseffekten. Så har jag bevis på att temperaturen i världen har allt blivit varmare under 1900 - talet
                                                           

----------------------------------
3.     Grillsäsongen är nu i gång! Albygrillen finns nu ute på marknaden ...

Ett väldigt bra tips till dom som har behov av en ny grill denna säsong.
Kostar endast 5 eller 10 kr. På vissa ställen är dom faktiskt GRATIS.

Du kan hitta dem i följande butiker:
ICA
Maxi
Konsum
Coop
Willys
Lidl

Se bifogad bild hur den nya grillen används.
Detta är en lyxvariant med övre galler som används till att hålla maten
varm.


                Detta är grillen

------------------------------------------------------


Frun i huset var missnöjd över sin bil o beklagade sig för sin man!!
-Köp en överraskning åt mig i julklapp: När jag sätter foten på plattan ska den accelerera från 0-100 4 sek, bad hon. Helst en ljusblå!
Fylld av förväntan närmade sig julafton och se
maken fylld av omtanke köpte.
Han lär vara död nu..."
         


----------------------------------------



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0