Nu när jag har tid

Jag borde väl skriva ett extra långt inlägg för att jag inte har skrivit sen den 13!
         Har ni besök no och petters blogg?
En riktig hejjarblogg                         www.petternoa.blogg.se
                                                         

    Asså vad har lilla jag gjort på lovet jo!
 * Varit i stugan i två dygn och fått lite fin färg i ansiktet
 * Sovit hos Nikolina med andra coola kompisar
 * Offrat en hel dag åt att bara städa övervåningen
 * Varit i Piteå med andra trevliga coola bävrar
 * Slappat ett par dagar   
                                                  
    
 -------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                           Idag fick jag häftet med moppe info Nästa vecka ska jag ju börja med
                                            att  ta moppelektioner! Det känns inte så jättsvårt. Utan dte känns bara så jävla kul att sen under en kort framtid kunna köra moppe, (om jag är tillräckligt bra) men det känns bra! Förutom att jag vet att jag måste ha pappas fula röda äckliga läppstift färgade moppe!

                       
Anonym
2009-04-17 @ 00:26:54

tack då :( jag har en likadan :(

Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?
2009-04-17 @ 16:45:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?
2009-04-17 @ 17:32:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

sv; kul att du är med :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0