LÅNGA fredag

                                            Jesus vår Jesus! Vi lägger ett extra minne till dig!
                                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okej fredag idag. Mamma och pappa är i stugan och Simon är i sitt andra hem (hos johannes med andra ord)
Så just nu är det bara jag! jag började dagen tidigt med att börja städa.! Jag måste ju säga att jag är fortfarande inte kvar.

       * Rensa garderoben vika ihop allt snyggt
       * Ta en jäkla trasa och gnugga bort all damm som är överallt
       * Bytt sängkläder
       * Dammsugat
       * Skura
       * Rengöra toan
       * Rengöra alla speglar
                   OSV

Imorgon bär det av till Stugan, och tillbringa några FÅ dagar där! Jag tyck du om att köra skoter där. Men jag tro jag ska hålla mig från det! För det ahr hänt flera gånger att jag kör fast, Åså måste pappa gå till skoter och gräva upp den! Så jag vet inte riktigt....

......................................
                                                   Jag gillar blondinskämt!

En brunette och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
- Åhhh, titta en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften…
- Var då!

                      

Varför hoppade blondinen från en skyskrapa?
Hon skulle testa Always med vingar.



Hur ser man att en blondin har varit i kylskåpet?
Det är läppstift på gurkorna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0