Hipp Hopp

    Vet ni vad jag tycker är äckligt?
Jo det är när människor har näsblod. Vänta vänta, det är inget fel på att just ha näsblod utan det ajg inte tycker om är när vissa stoppar in en papperstuss i näsan och sen när den är blodig så vänder dom på den så att den blodiga delen av tussen är utåt, Och synlig osv.
Asså förstår ni det är ju inte att jag är rädd för blod, men det är ju väldigt äckligt. Hur jobbigt kan det vara att bara ta en ny papperstuss som iallafall inte är blodig.
*************************
                                                                    Okej slut prata om det där och återgå till livet.
                 Eftersom att jag hade feber både igår och idag så stannade jag hemma idag med,

Kvällen är så till för att jag ska kunna träna inför prov. Och jag vill varana alla jag känner för att det kommer att gå åt pipsvängen.

Läste ni föresten artikeln i norran om tjejer som oftast är stressade. Det stod där att skolan gör så att unga tjer runt 15 år tror att om man inte få bra betyg får man ingen bra framtid.!
Jag känner ju igen mig till en väldigt stor del.! Dessutom mina kompisar.!
--------------------------------------------------------------
                                                                           Under AIK perioden  då AIK spela som mest spelade dom ju varje match och gjorde väldigt bra ifrån sig. Det avr då pappa sa till mig. Ifall AIK vinner ikväll och nästa match lovar jag att jag köper hundkläder i AIK färger.
          Jaaa ni vet ju alla hur det gick. Aik vann och vann och vann och till och med vann igen. Så pappa tog sig till stan och leta en jävla dress, Men hittade inte en enda. Men han köpte ett halsband. Men ahn slutade inte att leta. Utan han hitta en tant som tycker om att sticka. Så hon stickade en liten AIK vest till Lilla Ziri

        LITE SÖT
anki
2009-04-07 @ 16:12:52

gud så gullig dress =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0