Dubbeltur

                                Vilken härlig dag Lalalalalla lalalala laaaa ooohh Lalalalalaa lalala lalaaa...
            Vilken Jävla härlig doppingdag det är idag, Lisa skriver ETT DUBBEL inlägg idag. Wiho hurra för lisa. 
Jag kanske blir den nya världsbloggerskan, Som kenza, Eller blondinbella.
Nääh sån snobbiz blir inte jag, Jag ska ju bli allt annat än snobbigt.

Här kommer en lista på vad jag vill kunna uppfinna. SOm jag nån gång har funderat över och önskats att det har funnits
(1) Sol linser
(2) En längdmaskin, Som man kan knappa in sin längd, för varje dag. Vill man tex vara som vardag
så knappar man in sin längd tex 1.60. Sen när man ahr fått jobb som modell skriver
man in 1.80.
(3) En nödmaskin som fixar in pengar på kontot, När som mest behöver det!
(4) När det är som jobbigast det här med läxa osv, Måste det uppfinnas en maskin som hjälper en ur knipa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0