Var lugn!

Jaaah, ni kan känna er trygga, Jag komme rinte att glömma atts kriva idag.! för nu sitter jag här.
jag har väl endå ingen fast tid jag ska komma med inlägget, sådet så! :D

Jag har idag,
* Handlat till hemavan
* Kammat ziri
* Ringt Karoo
* Packa hemavan
* Tränat franska.
                                      En hel jäkla lista har jag gjort som var ett måste innan dator kom till användning.
Det här med att jag hade lock för örat, det fick jag även idag. Så jag hör typ inget på vänster örat. Men det visa sg vara en vaxpropp :S Men nu har jag läkemedel mot det och imorgon kommer jag vara mer än glad det lovar jag!

...............................
                                       Hur tror ni att jag kommer se ut om ett X antal år?
tildaMa
2009-04-01 @ 21:43:24

Spöke :$

jag tror du blir farbrorn^^

anki
2009-04-02 @ 14:54:59

anki
2009-04-02 @ 14:55:54

lillponken ;P

Anonym
2009-04-08 @ 14:49:58

hon med slöja! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0