djurplågeri

okej, sista uppdatering innan lisa sussar gott,!
de senaste inläggen har ju bara handlat om min klumpiget och mina domnningar, visst är tråkigt ja oja. Men jag kan ju ta och berätta vad som händer i veckan. 
 
I morgon blir det en stor födelsedag med hej och hå för Farmor som fyller hela 90 Hurra.!!
Hur ska detta firas? En gammal söt liten gumma som fyller så mycket. Jaaaah det firar vi i morgon den 31 augusti

                 Sen i veckan, få vi se vad som händer, Om hur mycket jag kommer klara av tanke på träningar och idrott, det vet ja ju inte. Men av en tur slump så är mina domningar som minst på mornarna sen öka det efter verje timma. Och idrotten är första timmen i morn så jag håller båda tummarna visst gör du det också?;)

                       asså jag läste aftonbladet för nån dag sen och då såg jag hundar asså pudlar som var formade och klippta till nå sorts filurer som

              ¤ Panda
              ¤ Påfågel
              ¤ Ponny
              ¤ fotbolls spelare.
                                        Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, Det ser för lustigt ut men guh så tragiskt, Men så hemskt Åhhhhh! 
                                                        PANDA / PUDEL tolka vad du vill
                                            
                                               




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0