fotvård, finger och ansiktsmassage

Jag gjorde ett fynd igår, jag leta lite i min garderob och då hitta jag en låda längst bak nåån stans. och den lådan visa sig vara ett skönhetvårds kit.! Yeeah tänkte jag så jag denna underbara låda och fråga Linnea vars den kom ifrån. Och hon sa att hon hade fått den i en present av hennes kompis för flera flera år sen. Men den är totalt oanvänd. Så jag ladda den där grejen i 24 timmar och nu har den laddat klart. I det där så följer det med rätt så mycket saker.

* för Ansiktsvård
* manikyr och pedikyr
* övriga prylar
* fläkt som torkar dina nymålade naglar.
                  
           Man stoppa in fingrarna i en liten håla och så börja en fläkt, och dynan som har fingrarna på darra så det ska tydligen föreställa finger massage. Inte för att jag tro jag kom använda speciellt mycket, men det kan vara kul endå.
...............................................................................................................................................................................................................................



                                              



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0