Klumpiga moi

Jag kan inte påstå att jag är världens gladaste Lisa idag. Nejnej. Igårkväll blev inget bättre angående avdomningen så jag la mig vid 12. och då ringde mamma lassa, sen väckte hon mig och ställde frågor, Sen ringde en läkare upp och ställde fler frågor och sa ifall dte blir sämre ska jag komma in. Men vi valde att vänta. Och idag när jag vakna var allt prima precis som igårmorse. Men sen efter varje timma blev det allt sämre och sämre. Vi tror att dte är en kota, närv eller nåt i kläm men det vet vi inte. Mamma tyckte vi skulle fara in idag men ajg tycker inte det är så viktigt än med tanke på att det är ju troligen inget farligt eller nåt sånt så jag tyckte vi ska vänta och det gjorde vi. Så vi få se imorogn hur det känns. men återigen GUD SÅ KLANTIGT AV MIG!

                                      
virre
2009-08-30 @ 13:35:54

Haha men lisa :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0