Nikolina är överskriften

                                         Morsch Galosch :P
Är hemma nu, från stan.  Jag Nikolina mamma och nikolinas mamma brukar alltid vara och göra en heldag i stan (det är i år tredje året men)  Först bada och solade på Vitbergsbadet.! Om man kommer hem från vitberget och inte har mött på en godis för ögat blir det en besvikelse ;) vill säga un garςon!
 Haha, och jag är inte besviken ;) hänger ni med?

Men där var vi då typ till dom stängde, Och jag somt rode det skulle vara kallt + att jag inte ville bada! Men jag ångra mig totalt, Det var jättekul att bada. Nikolina och jag upplevde barndomsminne då man hoppar på leksaker och tjollra. Så det var kul

Sen åt vi på Viking,! Och nu är vi hemma och planerna lutar åt en sväng till Frida hiihii.=)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
          JE T´AIME MON AMOUR<3<3





                                      



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0