Rädda mobilen i nöden, alla gånger!

Blunda... och tänker en toa framför er.! Ser ni fraqmför er att Lisa tappar sin mobil i toan, och att Lisa slänger sig på golvet och stöter till mobilen så den ramlar på toaringen sen duns på golvet.

Just det ni blunda och tänkte er har hänt! Det är inget skämt. Mobilen kunde lika gärna har legat i toan nu runt allt vatten äkcliskit.! Det är inte bara tur.! utan skicklighet att jag hann på några sekunder styra ut mobilen.!

Fatta inte att jag är så jävla bra.!  Helt jävla otrolig. Min idol är jag själv.! Så förbannat jävla coolt!

 Lisa är vardagshjälte!
Vad skulle hänt om hon hade först dränkt sin sony i sjön, sen tappa nästa mobil i toastolen.? Det hade vart katastorf

                                                                  VARDAGSHJÄLTEN LISA!

                                               
Lowa
2009-08-21 @ 00:43:13
URL: http://musiklowa.blogg.se/

att mobilen har vatit i toan har jag varit med om, i turkiet :S :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0