sovde mellan 5 och 12

            Inte fick jag många svar på min fråga om hårgärg heller, rulla ner och svara med en kommentar tack!
Okej, jag är hemma nu från Nikolina. Jga for dit igår ungefär som Johanna, Och där blåste domarn med sin visselpipa att kvällen var i gång. Nikolina tyckte klockan gick sakta när klockan var 12. Men när klockan väl var 5 tyckte vi det hade gått fort.! Det var väl runt den tiden John blund tog oss!

Idag, blev jag väckt av Linnea som ringe och fråga om jag skulel göra mat? eehh hallå? vad svarar man på det när man är typ ICKE VAKEN? Sen somna vi om och blev väckt nästa gång av ett sms som jag fick. Och det var rätt så viktigt så jag fortsatt att skriva, Då blev jojje och Nicko arg på mig! Jajjjjjjaaa

Vi har varit nyttiga, vi drog oss till kvarberget och körde två gånger discgolf. Johanna vann båda jag blev två och Nicko tre, eller SIST kan man också uttrycka det!

Kvällen blir så planerad att den tillbringas hos Jennifer, Kulkul.! hihhih

                                                
Emanuel Nilhzon
2009-08-22 @ 03:11:46
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Anmäler du dig inte så får du ju inte vara med ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0