Stora frågan om färgning?

              Jag vet inte exakt vad som händer ikväll, och idag har jag elelr ska bara slappa omkring, !
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jaa, jag är nog otränad för jag har lite ont överallt sen gårdagens match. Men det vor eju konstigt om jag inte hade det?
När man bli fälld osv, så använder man andra muskler, MOHAHA, Lisa är smart!
 
     
                                Asså det är så här att det är dags för omfärgning för Lisa.! Och det är alltid lika svårt att välja färg osv.
Det jag evt än så länge att jag ska behålla längden,!

Ska jag ha :
1.  Färga bort underhåret åt det ljusa hållet?
2. Möjligen ha åt det mellabruna hållet som på bilden, ?
3. Eller göra fler färgigt?
                                                                 ALTERNATIV !

                                     
                                                                 ALTERNATIV 2
                                   

                                      
                                                      ALTERNATIV 3?
                                       
                                    
                          

snyggt
2009-08-20 @ 15:23:49

det sista var snyggast:D

jooohannaa
2009-08-20 @ 16:49:22
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/

bloooond!:)

anki
2009-08-22 @ 03:33:20
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

nr 3 :)

Anonym
2009-08-22 @ 13:11:41

sista :D<3

virre
2009-09-12 @ 20:19:42

0.7an ftw!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0