Tajarnas land kommer bli besökt av ett pucko

   Okej, lisa nu ska jag dra mig själv i mungiperna och skriva ett förbaskat jävla bra inlägg nu en sådan Måndagkväll!
Sanningen varför jag är så tråkig är nog att skolan har dragit igång. Hjärnan klarar av skolan, men jag hallå min lisakropp har inte vänt om dygnen riktit och det känns.... hmmm

Men vad mer kan man säga? Just det´nu är det bestämt. En resa är bokad den 21 november.
Det blir inte med mamma och pappa utan syrran kusin katrin, och hennes familj. Asså Ann Sören Johannes och två andra. Och vårt resemål blir Thailand.

Det känns jättebra, och det ska bli skönt! Men snälla lisa tänk då för GUDARNAS skull inte på det nu. Hallå det är första skoldagen? SLUTA drömma förfan.

                                                                         Tänk att jag ska få bränna mig igen!
                                                                      Om man tittar på en karta så gör man så här.
                                 Titta man åt vänster ser man usa där var jag förra året. Titta man åt höger ser man där jag var sist, och höger sidan visar mitt nästa resemål GO LISA FEFAN

                                                



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0