Beatuy Quick

Ja nu har jag tillbriungat dagen på Nolia. Med mamma pappa och Linnea. Jo vi gjorde en del köp och sådär. Och som ni vet är jag ingen modebrutta. Jag bruka inte direkt dela med mig av
           så mycket av modens värld. Men jag köpte faktiskt en grej som jag ska prova på.
BEAUTY QUICK
                                           
Man gnuggar som bort håret på bena eller vars man än nu vill, de följde även med så man kan göra det på andra ställen som bikinilinjer ansikte och så, Men för bena kommer jag först och främst använda det för.
Jag fick prova på plats innan vi köpte det och det funka suveränt.

julia
2009-08-06 @ 23:15:31
URL: http://juliam.bloggagratis.se

har beauty guick jag med, ett stort + säger jag bara :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0