jassi

Jag fick lite skit i går från nåra som tycker jag är dålig på skriva inlägg... hallå det tycker inte jag.
Jag är ingen Blondin Bella eller kissie, och jag komemr inte bli det. Dom tjänar pengar på sina bloggar och jobbar med typ att skriva så mycket som möjligt. Och jag skriver när jag har tid och när jag har lust. Mitt mål är ett inlägg per dag. och det brukar jag hålla eller?

Men som jag sa igår så läser jag många andras bloggar, Inte för att hitta inspiration på min blogg utan att främst läsa lite om kompisarna och att läsa hur knäppa visa bloggerskor egetnligen är. Men ja ja tillbaka till min bloggliv.




                         Jag var lite sur i dag för tanken var att jag skulle äta kräftor första gången i mitt liv hos Nikolina men då har mamma redan bestämt att dom ska till stugan, så nu är både jag och mamma sura.! För hon ville också dit men hon hade redan bjudit dit nåra andra.

Så det suger ju totalt.
Jag har aldrig smakat kräftor, äre verkligen så gott som alla säger att det är?
     
                                        



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0