känner inte av ben och armar

Okej,okej jag ska ta och berätta!
Jag var inte med på matchen idag av vissa klantiga stjäl.
Wilson den nye galningen i klassen visa oss hur man svimmar. Man skulle stå upp och ner och hänga med armarna och andas i några minuter. När han vissa föll han ihop och krampa.
FAST jag såg det så gjorde jag likadant.!!!

Första gången jag prova så misslyckades det men vi gjorde ett nytt försök. Jag var borta ett tag sen när jag vakna, blev benen så svaga att jag ramla! Men nån bar mig och tog hand om mig. NI ÄR FÖR SÖTA!
                                 Benen bar inte mig för att dom var avdomnade. Det blev bättre. Men nu har den där avdomnade stilen kommit tillbaka. Runt 10 tiden fick jag igen det, och har det ständigt. FYFAN så jävla klantigt.

Men det var därför jag inte var med på matchen, Man kan inte ha en Benrangel som inte känner sina ben armar och fingrar
 skriver mera sen om det förbättrar sig.
Ness
2009-08-28 @ 22:08:03
URL: http://sness.blogg.se/

vad bra :D det ä kanon.

haft en bra dag ?=




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0