jag frys lite nu

Puh, hemma nu efter en ruggig, olaglig hemfärd med moppen från Mora. Jag, Jennifer och Angelica tog oss dit runt 10 - 11 tiden. Sen belv det bastu time.

               Och undeer den tiden kom vi överens om att jag var den bästa bastaren. Alla satt nerhukade FÖRUTOM JAG!
Det var helkul, verkligen ! Vi bada osv. Och nu är jag hemma, jag körde n'mligen hem själv Med inget hel ljus. RUGGGIGT och olagligt.....

Jag såg ett program på tv nivet DET OKÄNDA! Nikolina bruka säga att hon inte tro på det men jag tror på det till hundra %
För jag är i samma situation, ni vet rädd för saker. Och om ett medium kom hit, skulle han få rysningar och av vårt hus.

                                       
Det här mediumet såg ja på idaag!
Matilda
2009-08-11 @ 23:32:58

nu blir jag ju ledsen, Du har glömt att skriva mig:(

Matilda
2009-08-11 @ 23:33:16

nu blir jag ju ledsen, Du har glömt att skriva mig:(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0