00.12

Hemma från en kväll med bra betyg. Träffades hos JP, dröjde ett tag innan vi drog oss till Lowis. Kul att träfffas och bilder och filmer om vårt korta liv är fan i mej gött att se på..vet inte när vi for men vi for halvtidigt. Sa bye till Jennifer och pauis på vägen hann bara in i huset då mamma sa att jag skull ta hundarna en sväng. Jag hann bara ut så hör jag Paues skratt nedanför, så jag gick ner vid gatan och kolla.

Jag sprang hem lämna dogsen och gick runt med jennifer och Paue, vi har alltid lika kul ! Haha oja!
Try to se klart slutet av en film med mamma, men fan heller somna ju, så nu sitt ja här. Godnatt barn!

                    
                                        INGEN BILD!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0