Bal morgen

  1. Morchen! :D

    Att skoldansen skulle börja likna något trode jag inte i måndags när jag kom hem.. Men nååh. och i Onsdags trodde jag typ att tredje världskriget hade starta.

    Men idag känns det helt OK!
    Men nu när allt har stelnat känns allt bättre. Tråkigt bara att inte Max kan glänsa med sina talanger på själva dansdagen. 



         OHelgen var efterlängtad trots att jag har haft 2 förtrollade veckor borta, men! nu är det ju luciabalen imorgon
    Flera längta osv, men seriöst det gör jag inte. En hel jävla lördag försvinenr på grund av det här. Längtar tills nästa år då vi har luciavakan för oss själva, utan någon jävla obligatorisk luciabal......

    Förra årets skandal!

            



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0