bgm

Gaaaaah, hjääälp! så här får det inte vara. Bloggstopp på det här viset accepteras inte. Men jag kan inte rå för att jag har det så kuuuuul. Igårmorse gjorde vi BGM osäkert, satte brädan i backen. Jag hade bokat hos receptionisten Gunnel, (matildas mormor) att jag skulle natta över där. Och där var det jag och matilda, iaf till en början. Det var ju inte bara jag och matilda som var i bgm utan jennifer och frida, dom skulle ova hos Jennifers mormor.

Ajah, Jennifer och frida samlades i matildas mormors hus, och där började kvällen med att slänga in mig i garderoben och skrämma max,

Det lyckades självklart och gjorde samma sak när nikolina och johanna kom, och tredje gången lyckades jag lika bra med angelica.

Matilda - AAh, garderobdörren öpnnade sig.
Max     - Men det är väl bara några kuddar och täcken eller nåt,
Max     - jag kan kolla, men tänk om det är nååt hemskt.

Och ut kommer jag. HAHAHAHA

i MORGON KOMMER EN SAMMANFATTNING A 2009



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0