Brannskada

Haha tack Nikolina for att du kommentera typ forsta gangen pa min blogg.!  Na ditt sms kom nog inte fram, jag tror du namligen glomde 46+ ? kan det vara sa?

Igar var jag kaxig som utah satan. la mig i solen hela dagen och trodde det skulle ga bra. jag ahr brant hela mitt ansikte. Det har blivit jattemycket blsor i hela anisktet. Idag sa har manga thailandare tittat pa mig jattkonstigt dom tankte saker, hjalp flickan maste fa hjalp. Jag grina varje gang jag ser mig i spegeln.

Men idag har vi kopt aloe vera. Assa riktigt, inte nan salva utan direkt fran vaxten. Det ser ut som snor med stora kusar i. Sa jag hoppas det kommer hjalpa.

Imorgon ska vi pa varan andra bat tur. Men skillnaden ar att vi ska aka en speed boat tur. en bat som goaaaar gaaaaallllllleeeet fort. Vi ska aka till en o dar jag fa traffa mina slaktingar.! (apor)


---------------------------------------------------

mamma skrev ett mail att hon ahde traffat min fysiklarare. Vill saga Lennart. Och han sa till mamma att jag hade lovat att plugga fysiken, sa nu ligger jag mycket illa till.......

hare bra puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0