Bu och bä om bloggning

Helt OK kväll igår, klaga gör jag fan då inte! Jag hoppas på något lika pådraget idag. Igår vare mer av den lugna sidan ikväll vill jag det ska vara hårdrock Dödskallar svart Punk, GO I DET HELA! Det är vad jag önskar!

Vakna sen händer inte så mycket mer. Mor och far är och fiskar för första gången för i år. Och det intresserad inte mig inte för er heller, så jag är hela tiden beredd för att komma och rädda dom om de brakar i isen, känns som att risken är galet stor.

300 inlägg för dig frida! Grattis men Lisa är steget bättre med sina 500 inlägg (snart) Och Victor som ger beröm för Ankiomuttans blogg men fan heller jag är snäppet bättre där också ;);););););)

                                

            
                                              Våran kväll, vi inte glömmer i första taget!<<<<3333

                                 
                                
Frida
2009-12-19 @ 17:33:42
URL: http://freyd.blogg.se/

haha lisa, jag har inte orka skriva lika mke som du ;), bra jobbat :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0