Chili

     Besökrekord ever igår! Det gillas! vet inte varför, antingen för att jag är världens sämsta eller så..=S
Dagen idag vill jag förklara med ett ord: CHILI!
Vet inte varför just det ordet, men typ därför att jag har längtat till den här dagen just för att vi inte har några läxor samma sak som att man vill så gärna ta en tugga av chilin men vågar inte.

När man väl tagit en tugga av chilin hettas det i munnen samma sak när man väl kommer till skolan hettas det! Både av arghet, gladhet, osv

Därför kallar jag dag 14 december 2009 Chili.


Jag höll på bli förbannad på min mentor idag, när hon kommer tippandes till oss till matsalen och säger.
- NI FÅR FRÅNVARO!
 jaahap tummen upp damen

Det dansfjaskot jag såg när jag kom hem har helt plötsligt ändrats till en superdans.! De här kommer att funka att ut utföra!

               Sötplutten i Australien
EMelie;D
2009-12-14 @ 17:36:54
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

höhö sanningen måste ju fram:]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0