spruten

Satt bara för någon timme sen hos Nikolina och vi börja prata om svininfluensasprutan. Om att jag inte kommer att ta den osv, Men jag hann bara hem då jag ser en stressad pappa och han sa att jag var tvungen att skynda mig för vi skulle iväg och ta sprutan.

Jahapp på hästen red vi till vårdcentralen, hann bara sätt mig så sitter hon med sprutan i armen.
När hon berätta att hon råka spruta in grisblod istället för vaccinet började jag undra, men det var tydligen ett skämt.;) taha

Så ett litet stick i armen var väl inte farligt? kom jag ångra att jag sa det här nu eller?

Ajaha, dansen sitter som en vigselring på ringfingret, och stegen myser sig fram på det skinande gympasalgolvet, Yes vi fixa det här felfritt,?

--
Det var en till grej jag tänkte på? Det är många som undrar saker på min blogg hit och dit,? varför slänger ni inte en en kommentar istället för att orka fråga mig sen, ajah skitsamma.

--
 Nu säger jag som karro bruka säga, nu ska jag ta hästen i hornen och lägga in en bild.
                       
                 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0