Jul lördag

Mysfrda och Mysmatilda var välkommen hem till mig igår, vid efter 11 tiden, tittate vi på klockanoch var förvånade alla, vi pratade i timmar, men de gav sig iväg nån gång minns inte vad. Men ivarje fall så var jag trött som törnrosa. så jag la mig och sov, men blev väckt runt 2 tden av att simon ringde. Åh nej tänkte jag, han ville jag skulle komma ner till han, Linnea och Jesper Andersson.

Ojoj, När dom skulle försöka göra makroner och korv mitt i natten, asså går inte föklara hur det såg ut, Ja om ni inte förstår så var alla tre i en varsin värld.! Och vad den världen kallas har jag ingen aning om, Men typ druckitförmycketspritvärlden eller nåt sånt.

Idag har det blivit trimningsdags,! vill säga rycka hårstrån från hundjäkeln.!


                      
                Som nivet, Inga bilder till bruks.!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0