efter balen

Balen: Utförd, och de är jag glad över. Jag och EMil satt och räkna sekundrar tills det skulle bli slut. Ska jag vara ärlig, så var det trist, dålig musik det bästa av allt var ju att man umgås ju hela tiden med dom man tycker om.

Nu är det bara ett problem kvar, frisyren som Linnea gjorde sitter fortfarande kvar, och ju längre jag vänta ju ondare blir det. Och jag gruvar mig. Haha

Nu när jag vaknade i morse, gick jag direkt och gjorde bort engelska musik redovisningen sen hjälpte jag Linnea med att putta in en julgran i bilen, sen gick jag och Simon till Ostens hus och prata lite med Johannes.

Sen ringde Simon dit Karro, så karro och hennes kompis kom dit. Och vi åt räkmackor. Ojoj, haha va kul
Karro var inte i samma värld som oss, simon och jonte berätta massa saker som hände igår, och om man säger så här. DET MINNS INTE KARRO!

Rätt så kul att höra när dom prata fick höra att simon ramla i en trapp och fick ölen över sig också. MOHAH! Kul



elin
2009-12-13 @ 17:29:50
URL: http://esabesa.blogg.se/

så fina ni var!!=D

elinandjohanna♥
2009-12-13 @ 18:15:19
URL: http://elinandjohanna.blogg.se/

du var finast på hela balen ju! :)

Anonym
2009-12-13 @ 21:31:18

du va finast!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0