Gummisnoddar.

                    Haha kul ämne, gummisnoddar eller också så kallat pippilotter!

Tittar man på bilder och filmer sen väldigt lång tid tillbaka ser man att mina handleder alltid ALLTID har svarta gummisnoddar. Det är nåt som jag alltid har haft liksom så skönt att veta att man alltid har gummisnoddar på sig när man väl behöver det.

Men i somras På piteå summer Games had ejag gris om snoddar tappat bort antar jag så jag tog som gummisnoddarna av den mindre sorten, och jag minns jag vakna mitt på natten där och sa
- NIKOLINA JAG STOPP I HANDEN!
Och det märket som jag fick har önnu i försvunnit, det syns en liten rand faktiskt.
Men nu när jag var i Thailand, spolades alla gummisnoddarna bort med havet, så det var kris om gummisnoddar IGEN! så jag bad Matilda köpa gummisnoddar.
Hon köpte verkligen perfekt storlek. Inte så där bamse men inte för små heller, Men fan enda problemet var att jag inte kan ha dom runt handleden för jag få samma sorts blodstopp.!

Ajah få lära mig att inte ha gummisnoddar runt handen. 




Jag ser gummisnoddar på handlederna......

                  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0