Jäveln-

Dagen börja oförskämt bra, klev upp runt 11 och gjorde allt bra, bestämde mig för att gå ut med hundarna för att vara snäll med mamma, Sen tog pappa hem en massa choklad paket från Ostenshus så jag har bakat ischoklad oh sen kom moster Marianne med ett recpet som hon ville jag skulle baka för att surprisa mamma. Jag kände mig tvungen och satt igång med baket.

Jag känner mig oerhört duktig idag, så nu är jag värd nåt kul ikväll känner jag..

    Hållt koppel med hundarna som jag sa gjorde jag inte, Jag höll kopplet endast i ahnden vilket gav stora problem. Lillhundjäveln sprang i en buske och hitta en kattjävel. Kattjäveln sprang för sitt liv med hundjäveln efter. När tantjäveln som var ägare till kattjäveln ser att hennes katt bli påhoppad av hundjäveln puttar hon med  sina rynkiga och fettiga fingrar på hundjäveln, där stod jag och lyfte upp hundjäveln och gick!

Vilken historia........ Tantjäveln blev inte glad på mig vill säga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0