jobb utfört

Lyckades jobba ihop 4 timmar idag på Ostens hus. Och när jag gick och torka borden så kom jag till det stället där vi satt och åt förut idag, just där Karro Satt så var det spillt massor med Jokk. Jag tyck lite synd om hon, för hon hade så jäkla ont i huvet! men samtidig så tyck jag inte så synd om hon. Ajah inte så intressant bah jag som tyck de var så kul!

Jaja, jag jobbade ju idag när det var "idol" för små liknande eller heter det popstar? Jaja massa barn där. Okej både jag och Jonte var lite småförbannade ibland, Jonte sa till mig.
- Du lisa, det är en sak som inte går ihop för mig, du hatar ungarna här lika mycket som jag och du som tänker gå barn & fritid hur går det ihop?

Jadu Jonte svaret kan jag inte svara på än.! :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0