Julafton minus en dag

Ops, lisa glömde skriva igår. Men kan inte påstå att jag var upptagen slappade verkligen till TOPP!

Idag hände dte liiite mer grejer, senast som igår sa simon innan jag skulle sova.
- Lisa, bilen går senast halv 10. SENAST LISA!

Okejokej ställde klockjäveln på 8 och var klar kvart över 9. 45 minuter seanre vill säga kvart I tio. ropar jag till simon.
- SImon, bilen gick senast halv tio senast SIMON!

        
Ajah kl tio var vi iväg. Mamma ich pappa trodde inte sina ögon näsa och mun när de såg jag och Simon köra iväg till stan för att handla julklappar tillsammans. MMMH!
Vi är stora pojke och stora flicka nu!

När vi väl var i stan for vi på Clas Ohlssons, där vi köpte julklapps leks klapparna. Det var dock den enda affären vi var på. Ajaah, träffa nå fler av simons kompisar och for och  sen blev det hemfärd.

---------

Jaaaop, vad mer kan man säga inför dagen före? Jag mår jävligt bra och har inte en fucking cm av julfeeling. VAr sjutton är den? På med julmusik, käka knäck, och spela bingolotto, och dra på ett leende så visst fan skare bli Julfeeling! YESBOX!

Varje jul är det samma, enda skillnaden sen förre året att jag har spra ut håret och ahr inte mörkt längre, ! Yes


Klassiska bilden, alltid när man vill ta kort på granen slänger man in en hund, och piper åt hunden.
- STANNA OCH SE SÖT UT !!!!!!


(bilden är dock förre årets men)
                        

                                   

                   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0