juldagen

                  Åhh, nu lever min spotify äntligen igen, Fan jag känner mig som ett barn på julafton!!
Ungefär 3 månader sen min spotify dog, men nu har Larsa fixa det.! YESYES!

Har varit rix FM för  mig nu, så ni ska inte förvånad om jag kan alla låtar på radion, som Gloria låten, Idoleriks vinnarlåt, EMD:s välkommen låt. Thhhs


Själva julklapps spelet som har börjat blivit våran tradition är höjpunkten på hela dagen. Och till våran förvåning så hade linnea köpt en guldfisk. I vårt julklapps spel la vi till en regel, om man får nummer 4 på tärningen ska man lämna bort en julklapp. Så alla hoppades på en 4 så man kunde ge bort fisken.

                       Slutade med att Karro fick fisken, och döpte den till Jon-Arnulf!

Jag fick ju jättefina grejer, jag som inte skulle få nåt alls. Resan Thailand var ju min present! Men jag fick grej på grej. En grej jag blev jättenöjd med var en liten volumaster, fast den heter  volu mini.!

               Det här är ju den vanliga volu mastern som ni alla har sett förut.
Och de här är den mindre varianten, Skit smart för då syns inte vofflet ii hårebotten lika mycket, Så det gillar jag, tack Linnea!

Lowa
2009-12-25 @ 23:41:38
URL: http://musiklowa.blogg.se/

sv: tack desamma! (lite sent men...)



vad bra med volym master! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0