Juletid

När ja just skulle lägga mig klev mamma upp, och det var inte direkt för att hon hade ställt väckarklockan. Utan Simon ringde och ville ha hämtning i stan pågrund av att deras chaffis hade krockat. Hoppas det gick bra för han endå men. Ajah

Idga iallafall vare jul i full rulle. fick klä Julgranen för första gången på mina 15 år. under alla dessa år har jag inte fått hänga en boll pågrund av att Linnea alltid ALLTID ska bestämma. Men idag var äran min!:]

Rätt så vacker faktiskt om ja få erkänna=D
       Efter detta krussidull tog jag och pappa ett språng till min 90 åriga farmor. Blev lite historier som vanligt. Och tack gode gud att pappa följer med han som kan översätta farmos bondska till ren Talsvenska. Så det blev en lektion bondska också´.

Ikväll däremot blir det först mat och julträff på Ostens Hus. Men after that blire röj hos Lova. Lilla julafton med allt som kan tänka sig, allt från midsommarstång dopp i sjön, och surströmming och dans på bord.!

                                       

Lowa
2009-12-20 @ 15:45:13
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Men visst kan jag lägga upp den oxå ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0