Mammas fot

Mamma kom hem nästan grinande i ansiktet, jag blev jäcligt rädd hon visa hennes fot, och det var fan det värsta jag sett. Den var jävligt blå och röd och allt. Hon sa att hon höll på frysa ihjäl och att foten har blivit förfrusen. Jag tänkte det är sjukt! SImon stod brevid och sa.
-Du fejka precis som Ziri. Så han trmpa på mammas fot och mamma skrek.

Då sa ja
- Mamma seriöst fejka du?
 Hah ja tur det hon fejka hon hade haft teater på dagis igår och hon var Pettson och hade gjort illa sig foten och hon hade inte tvätta bort. Och tur som fan Jag fatta inte såg så jävla riktigt ut och hemskt uuugh. Mamm hade just lura Simon han hade också gått på det därför trampa han på hon.

Ja herregud, va har man för familj.?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0