Minnen 2009

                        Det finns många tillfällen som jag kommer att minnas för 2009.

                                                KONFAN!
Jag är glad att jag valde att konfa mig, trots att det är mycket till besvär om man inte ens är religös, Men fan heller så jävla kul vi har haft, ett av 2009´s bästa beslut!

Hemavan, med konfagänget betyder så oerhört länge. När jag är 90 år sitter på hemmet, så ska jag komma ihåg mitt konfaläger trots att jag har stora minnesproblem!

                         
                        
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               
                                                        Moppeturen
Moppeturen som blev så himla fel så det blev så rätt. Resan som var inriktad till Långnäset, men hamnade i Hjoggböle på en äng med teaktorer, där solade vi naket!

                    
                    

                                    Sen ett antal tillfällen till som är oförglömliga! men det tar jag en annan gång kanske.
                               

                      




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0