Nu vill jag hem

gaah, solen vill inte sig fram. Och har sitter vi och vantar och vantar, vi ahr hort att det inte ska bli sa mycket mer sol innan vi aker hem. SA NU KAN JAG VAL BARA FA AKA HEM?

Jag ar inte brun ett dugg, Man kan tro att jag har legat ute pa garden i burtrask mitt i december och inte fatt nat resultat. Bara att inse laget, lisa kan inte bli brun. Hon kan bara fa blaser i ansiktet.! Fan avd jaga r negativ men nu vill jag bara hem!

Nar ar dansen? ni vet val att jag kan inte ett steg pa dansen. Jag maste ta special lektioner med er pa kvallstid hoppas ni ar rara med mig?

Och nar ar No provet? Maste veta det.

Och var matteprovet svart?

Fan vad stressad jag ar. ar detta vart for tva veckor i thailand dar solen ar framme en vecka och fa till resultat vit?
Ja bade och kanske.?
 

Nu ska iallafall jag och karro och bada i polen! varmen ar det inget fel pa. Men var ar solen? ar den pa er?

Aja hare bra puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0