Ring ring

                   ~~Ring ring bara om du slog en signal, ring ring tystnaden är så total~~

Sminkad förjävligt, ruffs i håret, och kläder som sticker ut och ett par solglasögon och skinnjacka på det.
Allt som behövs för att göra en dans, någon talang behöves verkligen inte.!

Känslan av att bara komma hem från skolan som iochförsig inte var jobbig alls, går inte förklara hur skön den var. La mig i sängen och sov många många timmar..

Är galet galet slut, men nu är det över. Ännu ett steg närmare slutet NIAN!
Betygen ska jag inte klaga på, har höjt mig rejält, Ett MVG sluta det på sen 3 G och resten VG. Asså det får duga, får man hoppas på fler MVG till sommarn, men om jag endå bara ska gå barn och fritid så kan jag endå andas ut.

Nåh, Nu har jag njutit av en dusch och ha
                    just draje på maj byxern, åh nu gere dax fyr att röje ut pa byyn.!

                    





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0