Seångspremiär på jul lov 2009/2010

Seångspremiär på jul lov 2009/2010, Rubriken har talat, nu börjar inläggen som kommer förklara av vad mina dagar gå ut på, dessutom äre snart nytt år då blire ett antal nyårsmål, jag har börjat samla på mål! HIH
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nåh, Nikolina kom hit där nån gång, och vi värmde upp oss i öppna spisen HOHO, där låg vi och ahde det bra såg simsons osv, Anki och Jennifer kom efter en stund.

Morgondagen erbjuder bakning av ischoklad, hålla koppel med en fläskjöpel och en kaxmus, och umgås med folket på kvälln. Det låter väl intressant,?

Tänkte bara säga, mina ögon var rätt så fuktiga idag efter vårt dansnummer då jag börja tänka efter, att det bara är ett halvår innan det är slut på våran 9A. Fan det är skitjobbigt. Önska jag fick vara med 9A resten av mitt liv. Var bah tvungen att tala om det.!

                          FLÄSKJÖPEL

                    

                                   KAXMUS
                   
Anonym
2009-12-18 @ 17:51:09

njut av tiden!



eran dans var jättebra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0