Snart hemma

Okej, inte manga minuter kvar pa min datortid. Men slanga ihop nagot snabbt det fixar vem som helst.
Den har dagen ahr varit bland utav de basta, for vi har gjort sa mycket kul, Jag har flygit parasailing, ni vet luftballong efter bat, Sen jag vi gjort manikyr och massa annat.

Nar jag borja snacka med nagra godingar pa facebook borja hemlangtan komma. Jag langtar efter Ziri min alskling. Saknar vovven pa kudden brevid huvvet.

Jag vet att jag maste jobba ihjal mig nar jag komemr hem. No, So, Svenska, Engelska, franska osv osv +++++DANS. Nu galler det att det gar undan.

Och nagen gnistrande brunfarg fick jag inte heller, jag akn adlrig bli brun men vada jag har haft javligt kul!

              Snart ar jag hemma, Och jag komemr frysa ihjal! Men somsagt ziri ska varma mig!

 Snart hemma, puss

Matilda
2009-12-06 @ 21:43:06
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Jo det är en heeel del faktiskt men det är det väl värt?:)

no:n är på fredag om du inte hade fått veta det redan:)

Ja, vi har börjat fått in någolunda dans i det hela men det är inge problem den lär du dig snabbt=D

LÄNGTA SOM SATAN Å FÅ TRÄFFA DIG LISA GAAH!<33333;*;*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0