snökaos blir lek

Jag hoppas att alla har provat på snön ute? Tror inte det finns så många tillfällen för sån här snö. Jag följde mamma och Linnea ut för att gå idag, men jag tror inte vi hamna mer än 10 meter utanför huset, där vi knuffade varandra pula varandra. Till ochmed mamma omvandlades till ett barn. Hah ops!!!

Så jag ska då försöka dra med mig Nikolina, Frida och Angelica ut också och leka som barn precis som gårkvällen också, Wiie.


Ja igår träffades vi ett gäng hos Matilda, och spela spel. Spelet går ut på att man svara på knasiga frågor och gör utmaningar.

                            Lisas utmaningar!
           *  Nudda min näsa på alla spelares stortår
           * SKälla ut en kompis i 30 sek, (blev jennifer, inte så enkelt att vara arg på den sötnosen)
           
Jag vann tyvärr inte spelet, Jennifer och Matilda var hejjare på göra utmaningar dom med.
             
                            Jennifers utmaningar!
            *  Äta en matsked mjöl ( men klarade inte av det tyvärr)
            * Brottas på golvet med en osynling.

                             Matildas utmaningar!
              * Skriva loser på pannan!

         Vann tyvärr inte spelet heller pågrund av att de andra fuskade för att få poäng. Jag var annars troligen vinnare (A)


                        
                                     Johanna vars är du? :(


               



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0