Tors

Si så,

* Matteprovet utfört
* Plugg inför Historia och No + Engelska redovisning
* En danslektion som jag troligen aldrig kommer glömma, (men de kanske är det som gör 9 A så speciell)

Just nu ska jag följa mamma till Ann och Sören, då ska jag passa på att sno bilder av Karro.!

Det här inlägget kommer inte vara s¨intressant att läsa, men jag kände att jag är tvungen att skriva min tacksamhet, Jag klarar inte av att jag inte har gjort det.!



Linnea min älskade favorit!
Du är verkligen den personen jag är mest glad över att jag har.! Du är verkligen
Helt otrolig. Ingen person som jag känner skulle ta med sig sin 7 år yngre lillasyster utomlands och leva under samma tak i 2 veckor. Shit du är ju bara underbar?

Jag är mer tacksam än vad du tror, och mina utbrott dom är bara att accpetera det vet du, för jag kommer alltid att älska dig lika mycket!<3

--------              



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0