andra gng´n idag!

Hejsan, min gåsar.!
  Det är lite ovanligt att jag brukar skriva två inlägg på en dag, men eftersom att mitt mål är atts rkiva en gng per dag. Men jag ahr ju fuskat ett par gngr drf tar jag igen det genom att skriva nu!

Idag har det varit min tröttdag, och jag tänkte att jag skulle bli lite piggare efter träningen. Men när vi kommer dit så berättade Peder att vi skulle göra ett konditionstest,! Och mina tankar i skallen virrade runt. Mitt hjärta gnällde och sa, LISA DU SKA INTE VARA MED! men hjärnan sa. Att det här ska jag fixa.!

Men eftersom att det var att testa sig själv, så gick jag ju me dpå det utan problem. Att springa gick ju bra tills tredje ronden.!
Shitt. Jag akn ju inte påstå att jag är vältränad.!
Jag tror jag slutade nånstans på 7 eller 8 ronden eller nått sånt.! Och det gjorde jag rätt i.! man ska sluta innan det är kört det har jag lärt mig;)

Jag har ju börjat träna lite franska. Och jag ahr valt att plugga mina franska glosor på en hemsida. Och nuvarande pluggsidan heter www.glosor.eu
 Jag rekomenderar den sidan, verkligen. det går fort att lära sig, och den talaar om när du har fel!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0